KF Mafia

KFIA!!!

  • 6-7 graczy – 2 Trolików
  • 8-10 graczy – 3 Trolików
  • 11-13 graczy – 4 Trolików
  • 14-16 graczy – 5 Trolików, lub 4 Troliki i 1 kryptoTrolik
  • 17-20 graczy – 6 Trolików, lub 4 Trolików i 2 kryptoTrolik
  • 21-25 graczy – 7 Trolików, lub 5 Trolików i 2 kryptoTroliki
  • 26-31 graczy – 8 Trolkiów, lub 5 Troliki i 3 kryptoTroliki

W naszej pięknej krainie Fallathanu pojawiły się Troliki! 

Czy postacie dadzą radę je zwalczyć? Czy Trolliki swoim hejtem i trollowaniem odstraszą wszystkich graczy? Już jedno konto usunięto! Zniknął od nas Telkir.
Niech ziemia Fallathanu lekką mu będzie. 

Postacie w grze:

1. Thoran – Wielki stróż. Po demokratycznych wyborach graczy, banuje wybranego swym banhammer.

2,3,4,5,6,7,8,9Troliki – Z niewiadomych powodów ciągle hejtują, obrażają, rzucają mięsem i przeszkadzają innym. Ich cel? Pozbyć się wszystkich. (są wśród nich: Lethanor, Falay, Ostatni Dwiik, William, Phobos, Ymreth, Mazuru, Laro, Ryman  )


10. Lyall– może podglądać w nocy, w fazie tylko i wyłącznie Trolli. Może dzięki temu poznać role innych graczy, choć wiąże się to z niebezpieczeństwem oberwania śmiertelną falą hejtu, jeśli np. Trolik ją zauważy.

11. Astenna – Pierwszej nocy wskazuje x postaci, które są jej multi. Gdy ginie ona, giną i multi. 

x=liczba Trolików/2 (min. 1)

12. Mistic – Może co noc spróbować dowiedzieć się czy dany gracz jest Trollem (ale nie kryptoTrollem), czy nie, dzięki mocy patrzenia na IP. 

13. Chochlik – Z powodu swojego krzyczącego charakteru i masy multi, ma dwa życia. Ale gdy traci pierwsze, wszyscy się dowiadują, że ona jest Chochlikiem.   

14. Euzebiusz – każdej nocy „budzi się” przed Trolikami i „upija” wybraną osobę. Jeżeli „upita” osoba jest wśród Trolli (tak samo z kryptoTrollami), zostaje zhejcona inna osoba niż wskazana przez Trolli (np. z przesunięciem o 2 w kierunku ruchu wskazówek zegara).

15. Saurus – Gdy zostaje zbanowany, bądź przepędzony przez Troliki, bądź kryptoTrole, banuje jedną osobę ze sobą. 

16. Vilquar – Raz w grze, jeśli demokratyczny wybór pada na niego, może się ujawnić, przez co uniknąć bana. 

17. Zaxsos – Największy bajarz Kronik! Może raz w grze, podczas nocy, zdecydować, że organizuje zlot, przez co każdy musi w ciągu dnia powiedzieć swoją nazwę (nie koniecznie zgodną z prawdą). Zaxos może wówczas spojrzeć do pudełka, których postaci nie ma w grze. 

18. Harold – Raz co dwie tury, w nocy, może zatkać usta jednej z osób malinami, przez co ta nie może brać udziału w demokratycznych wyborach. 

19. Ibnik – „budzi się” jako pierwsza osoba podczas pierwszej nocy i poznaje karty wszystkich graczy. Nie może ujawnić się do końca gry, dobrze jest nie ujawniać, że dana osoba była Ibnikem, nawet w przypadku jej śmierci.

20.Mikael – Może raz podczas demokratycznych wyborów stwierdzić, że ta dyskusja nie ma sensu i odejść z gry. Obrady wówczas się kończą. 

21. Elen`Dra vel Kay – Sumienny RK, który i tak nic nie może zrobić z Trolikami. Lecz zna jednego z kryptoTrolli. One same muszą, podczas swojej tury, zdecydować którego. Jeżeli jest tylko jeden kryptoTroll, Kay go i tak zna. 

22. Hazz – kryptoTroll. Jeśli grają, mają swój oddzielny czas na zniechęcanie graczy podczas nocy.

23. Laurion – kryptoTroll. Jeśli grają, mają swój oddzielny czas na zniechęcanie graczy podczas nocy. Jeżeli postawi się kryptotrolla Lauriona przed banem, to gracz trzymający kartę może zadać trzy pytania dowolnemu graczowi. Takie z dupy.

23 Khattaw  – kryptoTroll. Jeśli grają, mają swój oddzielny czas na zniechęcanie graczy podczas nocy.

25. Caindel – Sprawdza podania na forum. Czasem z opóźnieniem. 

26. Boom – Jest Boomem. 

27. Lavinia – Dobra dusza, która zaplata włosy. W sumie nic więcej nie robi. 

28. Drau – Jest. 

29. Niqdem – Podobno multi Tłuka. Bywa na zlotach. 

30. Tłuk – śmieszek heheszek, który nic nie robi. Albo dołączyłby do Trolików. 

31. Rudy vel. Sköll – Był adminem!